Monday, November 28, 2011

Berjaya Times Square ..



Assalamualaikum ..

dah lama aku tak berpeluang keluar dengan kakak aku yang seorang ni 'shopping sakan' .  akhirnya, semalam dapat gak peluang keemasan nak pulak, aku baru lepas final exam . lokasi ? Berjaya Times Square .

Terima kasih gak sebab dia bagi aku testing Nikon Coolpix P500 dia . semi-dslr . memang tak boleh lawan camera DSLR dengan semi-DSLR biasa . tak nak banyak komen, jom tengok hasil dari Nikon Coolpix P500 ni . kalau tak puas hati bentuk dia macam mana, sila Google .

lagi satu, sila hiraukan header baru aku yang buruk tu . biasa la, cuti sem ni terasa pulak bosan, automatik tangan aku ni gatal nak mengedit header baru . haha .

Persinggahan terakhir semalam, McDonalds Ampang . aku paling tak puas hati sebab tak dapat bergambar dengan Kumpulan OSBON, Maharaja Lawak Mega . jumpa sekali dalam Mcd tu . diorang tengah sibuk discuss . mungkin preparation untuk minggu ni . nak tergelak aku bila dapat salam dengan ABON . " dua tiga kucing berlari, tak sempat brek, tersondol kerisi ! " haha ! . kalau tak gara gara Nikon Coolpix P500 .. " Battery Exhausted " . demm ...




1 comment:

laskar pelangi said...

cun gak gambar tu semua=)