Wednesday, March 30, 2011

boleh percaya ke perempuan pakai tudung zaman sekarang ???

 
 

first of all, maaf jika ada yang di luar sana tersinggung dengan entry ni, especially perempuan yang bertudung di luar sana. bukan nk mengaibkan saudari-saudari sekalian ok, malah saya suspek respek pada golongan wanita sebegini. saya tak cakap semua yang bertudung diluar sana tu tak baik, dan tidak pula menyebelahi  wanita berFREE HAIR. kerana semua hamba Allah yang telah diciptakan adalah sama saja *fullstop bagi saya, semua olang-olang di atas bumi ni baik-baik melaka belaka, dan mesti ada sebabnya beliau menjadi sebaliknya. saya agak tertarik la juga dengan news yang dapat dari newspaper KOSMO online tadi mengenai perempuan berstatus "tudung" ni...



SHAH ALAM - Bermodalkan gaya bertudung dan diselit sikap lemah lembut, seorang gadis berusia 25 tahun disifatkan amat licik apabila dia didakwa dengan mudah diterima bekerja sebelum menghilangkan diri selepas mencuri sejumlah barang berharga di tempat kerjanya.

Difahamkan dalam tempoh dua hari pada 22 dan 23 Mac lalu, gadis terbabit telah melarikan telefon bimbit dan sejumlah kad tambah nilai di tempat dia bekerja sebagai jurujual di dua premis di sini.
Suspek itu didakwa telah pergi ke dua buah premis itu selepas membaca iklan kerja kosong menerusi akhbar. Majikan di kedua-dua premis itu menerima suspek sebagai jurujual selepas terpedaya dengan sikapnya yang lemah lembut dan mengenakan tudung. Namun selepas diterima bekerja, suspek mengambil kesempatan melarikan barangan jualan di premis tersebut sebelum dia menghilangkan diri pada hari pertama bekerja.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Zahedi Ayob berkata, dalam kejadian pertama, polis menerima laporan suspek mencuri dua buah telefon bimbit jenis Sony Ericson ketika bekerja di kaunter pameran kedai jualan telefon bimbit di tingkat bawah Plaza Masalam di sini.

Sumber : KOSMO





~sharing is caring©~



7 comments:

adaadean said...

hurm macam macam krisis dunia ni.

Muhamad Syafiq said...

pakai salah, xpakai pun salah :(

Anonymous said...

Great post! I want to see a follow up to this topic

generic paxil

Anonymous said...

Hi there, awesome site. I thought the topics you posted on were very interesting

paxil

Muhamad Syafiq said...

i'll. thanks for supporting :)

Anonymous said...

Very intereresting reading. thx

paxil

Muhamad Syafiq said...

:)