Wednesday, March 02, 2011

Peninggalan Rasulullah S.A.W Untuk Tatapan Generasi Sekarang





Kali ni, aku nak share dgn korang semua beberapa gambar yg aku dapat untuk tatapan korang semua.. mungkin ada antara kita sendiri tak pernah tahu apakah jenis peninggalan yg telah ditinggalkan oleh Baginda sehinggakan ia boleh dijadikan sebagai tatapan umat sehingga sekarang.. gambar² di bawah ni  aku rasa hanya sebahagian daripada bekas peninggalan Rasulullah S.A.W.. dgn rasa rendah dirinya, segala kekurangan entri yg aku buat ni datangnya dari aku sendiri dan semua yg sempurna itu hanya dari Allah S.W.T. ..

Beberapa Helai Janggut Nabi (sangat halus)

Kunci Ka'abah

Pedang Milik Rasullah S.A.W

Makam Rasulullah S.A.W

Pintu Emas di Makam Rasullah S.A.W

Surat yg pernah dikarang Baginda tetapi dikarang oleh orang lain kerana Baginda tidak pandai menulis

Tapak Kaki Rasullulah S.A.W




~sharing is caring©~



No comments: