Thursday, March 15, 2012

Malam Kebudayaan..

Assalamualaikum..

Malam tadi aku sempat ke dewan besar di poli untuk melihat Malam Kebudayaan yang diadakan selama 3 hari sejak Selasa kelmarin.. ramai tak ramai gak la malam tadi sebab semua warga dijemput hadir terutamanya yang duk kat Hostel.. 

Bertemakan 'Arabic Style' sepanjang Malam Kebudayaan tu membolehkan aku diperlihatkan ramai warga poli aku sendiri memperagakan fesyen masing masing.. nak tak nak aku nak gak datang Malam Kebudayaan pada malam tadi.. semester depan aku dah takde kan.. hehe..


Maaf.. gambar diatas bukan sengaja aku nak publish.. sebab takde kaitan langsung dengan aku.. cuma aku nak bagi hint untuk Malam Kebudayaan yang bertemakan 'Arabic style'.


itu sahaja dari kamera 'public phone' aku .. sekian, terima kasih..



1 comment:

Anonymous said...

cam kenal jer poli ni. hihi ;)