Friday, October 28, 2011

Pertandingan Teater ..


Assalamualaikum ..

Semalam aku ada pertandingan TEATER antara kelas .. termasuk dalm subjek V3850 Story Telling sem 5 .. biasa la coursemate aku kalau benda benda berlakon macam ni termasuk la aku .. semua benda nak spontan .. dengan takde reheasal semua .. training pun dalam 2 3 jam .. datang - datang  semalam terus berlakon depan satu jabatan .. terbaik kan ?


nampak tak? tu audience baru side kiri .. side tengah dengan kanan ramai ! haha .. cukup la tu .. meh aku perkenalkan kat korang barisan "pelakon pelakon" TEATER kelas aku semalam ..

Nama dia Akim .. tapi dalam watak jadi MIKA ..

tu dia .. selaku watak utama .. sebab dah takde sapa nak pegang watak tu ..

dah siap makeup .. cantik tak girlfriend aku dalam Teater tu ? haha ..

ni aku kenalkan watak dia merangkap mama aku .. mamamaricano ..

bergambar selepas tamat pertandingan ..

serius aku cakap .. nak pegang satu watak untuk berlakon agak sukar tambah pulak tu jadi pelakon utama .. nak tak tak, kena gak berlakon depan orang ramai .. dapat la gak nombor 4 .. ingatkan kelas aku yang terakhir .. takpe, yang penting semangat nak jadi pelakon tu ada .. haha .. sekian terima kasih !



7 comments:

Eqa Yazid said...

alaa, kelas2 lain punye gambar takde ke eppy ?

laskar pelangi said...

cayalahhhhh..=D
tergelak nengop si mika tu..hik3

Papa Mifz said...

salam kenal bro..

cantek la awek lu...hehe

Muhamad Syafiq said...

@Eqa Yazid : aku tak sempat nak masukkan .. hehe ..

Muhamad Syafiq said...

@laskar pelangi : tergoda la tu kan ? haha ..

Muhamad Syafiq said...

@Papa Mifz : tak nak minta nombor ke ? :D

HazHand said...

hahahha, bengong btol...!
xpe atleast tak last! hahaha