Monday, May 30, 2011

Gathering Sejuta Belia di Putrajaya



Aku hampir terlupa nak update entri baru pasal Himpunan Sejuta Belia di Putrajaya masa pergi hari sabtu lepas (28hb) dgn ahli² Malaysian RiderS.. apa yg best sgt kt sana tu eh ?.. boleh tahan la meriah dan havoc di semua tempat kt Putrajaya tu.. best mmg best gila terutama sekali berjalan kaki dari sejauh 10kmph kt sana. agak jauh menapak kaki sepanjang jalan yg ada kt Putrajaya tu.. paling meriah pun aku rasa kt main stage la  paling sesak.. sebab apa ?.. sebab dari pagi lagi bebudak yg gila sgt kt band K-POP awal² dah buat kelam kt area main stage tu. nasib baik la aku ni bukan tergolong ahli² kipas susah mati si K-POP.. kalau tak.. dgn aku, aku wajib join geng dgn diorang.. ramai jugak aku rasa kt Putrajaya masa tu walaupun dah nak dkt petang.. nak kata sejuta beliau tu, memang aku malas la kira sorang² sampai sejuta..  kwn yg aku jumpa kt sana pun tiga empat helai.. biasa la orang tak pemes.. haha.. dengar cerita, next year PM nak buat Himpunan Dua Juta Belia pulak.. alright, tahun ni aku tak dpt pergi dgn korang.. so, next year aku harap kita berjumpa !
















~sharing is caring©~



No comments: